Jeremias ledertræningskursus

09/09/2020

Jeremias er for de unge ledere i menighederne i alderen 16-20 år. Næste Jeremias hold bliver arrangeret i et samarbejde mellem MBU fra Missionsforbundet og BBU fra Baptisterne. Kurset foregår på tværs af landet i skoleåret 20/21. I løbet af tre weekender, afholdt i forskellige kirker, vil de unge få en dybdegående undervisning i det at være leder med fokus på udviklingen af tro, karakter og kompetencer. Det handler om ledelse, den unge og Jesus!
Læs mere her eller kontakt lederne Thomas Kofoed Lundegaard og Emma Frederikke Jensen på emfj@live.dk for yderligere information. Tilmeldingsfrist 1. oktober.