Lejlighed i Nyrup til leje

09/09/2020

1. december 2020 udlejes lejligheden i Baptistkirken, Kirkestræde 4, 4296 Nyrup.
Lejligheden er på 120 m2 i 2 plan. Du får udsigt over byen og naturen. Den består af trappeopgang og entre, 2 stuer, køkken med opvaskemaskine, 3 værelser og badeværelse. I kælderen er der mulighed for opstilling af vaskemaskine og tørretumbler. Adgang til have og skur.
Den månedlige husleje er kr. 6.500 inkl. vand og varme. El betales efter måler. Lejligheden er indflytningsklar. Indskud er på 3 måneders husleje. Der må ikke holdes husdyr.
Hvis lejer kunne tænke sig at udføre små viceværtopgaver ved kirken, vil de blive honoreret efter aftale.
Henvendelse til Aage Sprotte på aage@sprotte.dk eller 2042 5485.