Jubilæumsrejse til Bulgarien

22/02/2017

Kvindenetværket har arrangeret en uges jubilæumsrejse til Bulgarien fra 2.-9. september 2017. Medlemmer af Kvindenetværket med evt. ledsager er meget velkomne. Man kan læse mere om turen på Kvindenetværkets hjemmeside www.baptistkvinder.dk. Det bliver en fantastisk uge, hvor vi skal se landet og besøge flere baptistkirker, bl.a. kirken i Sofia, hvor vi skal være sammen med Didi Oprenova og hendes mand.
Mandag 6. marts åbner tilmeldingen efter ”først til mølle”-princippet. Spørgsmål vedrørende turen rettes til Birgit og Mogens Hebbelstrup på 2168 7416 eller Lise Willer på 2178 8936.