Fælles seniortræf i Herlev

22/02/2017

De københavnske baptistmenigheders fælles seniortræf holdes 13. marts kl. 12.00 i Herlev.
Christian Jochimsen fra Frelsens Hær i Roskilde har i mange år været leder af sang og musik. Og Christian vil under overskriften ”Fra Grundtvig til Gospel” med musikalske eksempler og billeder lade deltagerne opleve et genhør med mange af de sange og toner, som igennem årtier både har båret evangeliets glade budskab til mennesker og ’styrket og trøstet det tunge sind’ i stille meditation med salmebogens indholdsrige tekster.
Alle er velkomne til et berigende samvær og et varmt fællesskab i et hyggeligt og afslappet miljø. De begynder med lidt lækkert smørrebrød, lytter og synger sammen og får en rigtig god eftermiddag!
Pris: 50 kr. inkl. servering med smørrebrød, kaffe/te og kage. Tilmelding senest 6. marts på lillian@klarholt.dk eller 2169 6610. Indbetaling på konto 0146 8892 964-581 (husk afsendernavn).
Da den nye Korskirke ikke er færdig endnu, holdes træffet i den lokale folkekirke: Præstebro Kirke, Tornerosevej 115, lige overfor Herlev Hospital.