Retræte på Ådalen

22/02/2017

Klaus Abildgaard fra Baptistkirken Nørresundby-Vodskov og Mette Holmgaard fra Bethelkirken i Aalborg leder en retræte på Ådalen fra 5. maj kl. 18.00 til 7. maj kl. 14.00.
Klaus fortæller:
”Stilheden har trange kår, og ofte opdager vi først værdien af den, når vi vælger at søge den midt i dagligdagen. Retræte er ikke en smutvej eller en flugtvej væk fra dagliglivet. Det er en rasteplads. ’Stilheden er det sprog, Gud taler…’ har nogen engang sagt. De fleste erfarer, at Gud taler lidt tydeligere i stilheden, hvor ingenting skal præsteres. ’Det er ikke noget for mig… jeg kan slet ikke forestille mig at skulle være stille så længe…’ har andre sagt, før de har prøvet. Prøv det! Måske opdager du en ny og ukendt side af både dig selv og Gud.
Weekendens tema er ’At lytte’.
Der vil være et enkelt program med tidebønner og mulighed for samtale med en erfaren vejleder. Ellers er der lagt op til fred og fordybelse inde eller ude i fantastiske omgivelser.
Det koster 1400 kr. at deltage, og beløbet skal indbetales på konto nr. 9314 4572013427 senest 1. april 2017.”
Er du interesseret eller har spørgsmål så send en e-mail til Klaus Abildgaard på klaus@dbs.dk.
Du kan gå ind på www.aadalenretraete.dk, hvis du ønsker at læse mere om stedet og det at være på retræte og se billeder fra området. Der er 20 pladser.