Kandidater til ledelsen

30/03/2022

Det er nu, der skal findes kandidater til BaptistKirkens ledelse. På forhånd har formand Per Beck sagt ja til at genopstille. Det er hans sjette og sidste valgperiode. Ligeledes genopstiller Vibeke Dalsgaard og Moses Lal Bawi Peng. Da de sidder i ledelsen allerede, behøver de ikke at få en menighedsindstilling. Det gør Chin Chin derimod, da hun sidder som suppleant.
Da ledelsen nu er udvidet til op til syv personer, er der en ledig plads, og også brug for suppleanter. Menighederne kan indstille kandidater frem til 18. april. Opstillingen skal indsendes til sekretariatet på info@baptistkirken.dk.