Kirkeindvielse i Østervrå

18/01/2017

Efter at have renoveret og nyindrettet den tidligere bank, Hjørringvej 435 i Østervrå, er Østervrå Frikirke nu klar til at indvi de nye kirkebygninger. Alle interesserede inviteres til indvielsesgudstjeneste søndag 29. januar kl. 14.00, hvor formand for Baptistkirken i Danmark, Bent Hylleberg vil prædike. Også næstformand Per Bech vil medvirke. Musikken er lagt i hænderne på Jette Klarup og Jan Christensen på hhv. klaver og trompet. Efter selve indvielsen, vil der være fælles kaffebord med mulighed for at bringe en hilsen, og selvfølgelig kan lokalerne beses, inden man går hjem.