Afrejse til Burundi

16/01/2017

Familien Vagner drog tidligt onsdag morgen den 4. januar til Burundi for at tjene i Rubura i godt to en halv måned. Foruden familie, var også BaptistKirkens formand Bent Hylleberg og missionssekretær Morten Kofoed, mødt op for at ønske god tur.

Jakob skal undervise de nye præster på præsteskolen sammen med skolens øvrige lærerstab og Hanna skal assistere på sundhedscentret, der ligger i den lille by. Derudover skal Hanna også med rundt på børneprojektet og undervise i sundhed og hygiejne. Familien består også af de tre børn Lea (12), Maria (9) og Rebekka (5). Børnene kommer ikke helt til at undvære skolegang, da familien også medbringer Camilla Kousholt Jakobsen, som skal undervise de skolepligtige af børnene. Familien vender hjem igen den 13. marts. Husk familien i jeres forbøn.