Køb fastehæfter

27/02/2019

På søndag er det fastelavn, festen før fasten. Onsdag begynder de 40 dages faste frem til påske – og flere baptistkirker er begyndt at markere fasten. Igennem flere år har BaptistKirken hjulpet menigheder og enkeltpersoner til at fordybe sig. I år er det med fokus på salmer. God fornøjelse med at feste – og faste.
Fastehæfterne 2019 er sendt ud til de menigheder, som har bestilt. Der er et restlager, som stadig kan nå frem inden fasteperioden – der falder fra 6. marts til 14. april – hvis de bestilles nu. Det enkle fastehæfte bærer titlen: Lovsynger Herren.
Hæftet indeholder mange menneskers bud på salmer og sange, som har en særlig betydning for dem. Bidragyderne er mennesker fra flere forskellige kirker og fra forskellige dele af vores samfund, alle med relationer til dansk kirkeliv.
Hæftet koster 15 kr. pr stk. + forsendelsesomkostninger. (Portoudgift 1 stk.: 20 kr., 2 stk.: 40 kr., op til 20 stk.: 60 kr.)
Send din bestilling i en mail til Ulla Holm på ulla@baptistkirken.dk med angivelse af navn og adresse, og hvor mange hæfter du ønsker.
Herefter vil materialet blive tilsendt med regning og indbetalingsoplysninger. Hæftet kan også findes på hjemmesiden her.