Dødsfald: Finn Basnov

20/02/2019

Tidligere formand for BaptistKirken og præst i Holbæk Baptistmenighed Finn Basnov døde pludseligt natten til fredag 15. februar, 63 år gammel.
Finn var uddannet fra Baptisternes Teologiske Seminarium i 1984. Hans første tjeneste var i den helt nye menighed i Silkeborg, ansat i en dobbeltstilling i Silkeborg-Aarhus, derefter var han ansat i Herlev og endelig i Holbæk, hvor han har været præst i 21 år.
Finn var en elsket præst og en værdsat ven og kollega, der vil blive savnet. Han efterlader hustruen Anne-Marie og to voksne børn, Sarah og Janus.
Finn bisættes fra Holbæk Baptistkirke, Kløvermarksvej 7, i Holbæk, lørdag den 23. februar kl. 13.
Læs nekrologen på baptistkirken.dk.