Koncert med Gospel D’Light i Brande Baptistkirke

15/11/2017

Kom og oplev årets koncert tirsdag 21. november kl. 19.00. Gospel D’Light består af 27 af landets bedste gospel sangere, håndplukket til netop dette kor, som blev oprettet i 2006. Der var store ambitioner da koret startede, og det må siges, det er lykkedes at skabe et koncertkor – i professionel klasse. Koret arbejder konstant med at dygtiggøre sig, såvel musikalsk, samt med det at nå ”ud over scenekanten” (har arbejdet med Bente Zaber, sangcoach, Dorthe Bebe, dramaturg, mfl.) Der arbejdes meget med trivsel i koret, for kun der opnås det bedste resultat.
Gospel D’Light giver adskillige koncerter landet over. Det er også blevet til samarbejde med kendte navne, som Lene Siel, Jesper Lundgaard, Trine Jepsen, Mette Jacobsen og ikke mindst Etta Cameron. Koret blev også udvalgt til at være med i en opsætning af Les Miserables. Alle steder samler det fulde huse og der er god respons, hvor koret kommer frem.
Så gå ikke glip af denne enestående anledning i Brande Baptistkirke! Entré 100 kr. inkl. kaffe.