Kursus i Mønsterbrydning i Roskilde

30/08/2017

Med udgangspunkt i de kendte ”12 trin” og Lars Due Christensens bog: ”Velkommen til virkeligheden”, udbyder Roskilde Baptistkirke endnu et kursusforløb over i alt 14 uger. Kurset er for alle, der oplever at have uhensigtsmæssige mønstre, dårligt selvbillede, kæmper med vrede, jalousi, afhængighed af det ene eller andet etc. Der er ikke tale om et terapeutisk forløb, men et kursus til selvhjælp. At tilbuddet også meldes ud her, er fordi, der opleves en stor interesse for sådanne kurser. Overvejer I som kirke at startet et forløb, vil man med fordel kunne deltage i et kursus selv inden. Kurset starter med introaftener 31. august og 7. september, hvor interesserede er velkomne til at høre mere om kurset. Selve kurset starter 14. september. Alle aftener starter kl. 18.45. Tilmelding er ikke nødvendig til introaftenerne. Adressen er: Vindingevej 32, 4000 Roskilde. Interesserede er velkomne til at kontakte Claus Bækgaard på 2713 1478. Claus kan også være behjælpelig med vejledning til opstart af kursus i jeres kirke.