HYBRID

25/08/2017

Hybrid er et læringsforløb for dem, der arbejder som frivillige ledere i menigheden. Uddannelsen er et samarbejde mellem kirker på Sjælland, som har til formål at udruste ledere.
Navnet Hybrid hentyder dels til, at uddannelsens fokus er en krydsning af discipelskab og lederskab, og dels til at det er et samarbejde mellem en række forskellige kirker. Vi er også inspireret af, at hybrider indenfor biologien ofte medfører øget vækst og større modstandskraft.
Undervisningsforløbet er tilrettelagt med 8 søndage fordelt over to år. Undervisningen er overordnet tilrettelagt således, at man får en forståelse af, hvordan den enkeltes historie hænger sammen med Guds historie. Desuden vil man få konkrete ledelsesværktøjer, kirkeforståelse og udfordring til at arbejde missionalt.
Uddannelsen starter med første samling søndag den 5. november 2017. De to efterfølgende samlinger vil være den 4. marts 2018 og 3. juni 2018.
Læs mere på Hybrids Facebookside.