Landskonference 19. og 20. juli på Lindenborg

17/05/2017

Onsdag og torsdag under sommerstævnet i uge 29 i Lindenborg afholder BaptistKirken første halvdel af sin årlige landskonference, kaldt LK1. Alle kan deltage i landskonferencen, og tre fra hver medlemsmenighed har stemmeret.
Ikke mindst skal der findes en ny formand, da Bent Hylleberg har besluttet ikke at genopstille efter fire år som formand. Der er endnu ikke indstillet en kandidat til formand, som har accepteret at stille op.
De to ledelsesmedlemmer på valg, Lotte Holm Boeriis og Vibeke Dalsgaard, stiller begge op til genvalg og er blevet indstillet til valg af menigheder.
Det er menighederne, der opstiller kandidater til valgene, hvorfor forslag til kandidater til valg, hvor menighederne har indhentet accept af at stille op, må være Sekretariatet i hænde senest 12. juni 2017.
Dagsorden for LK1 udsendes med en ekstraordinær menighedsforsendelse fredag 16. juni.
Anden halvdel af dette års landskonference, LK2, afholdes lørdag 18. november på Rosborg Gymnasium i Vejle.