Sommerkoncert i Købnerkirken

24/05/2017

Vejrudsigten er god og erfaringen fortæller, at når 100 sangere synger for en fyldt kirke, så bliver der varmt og rigtig godt at være. Søndag 28. maj kl. 19.00 kan du opleve en koncert med Amager Gospelkor under ledelse af Nina Luna og Niels Engell. Med 10 dygtige solister og 90 korsangere bliver det en præsentation af, hvordan gospelmusik og nutid lovsang kan formidle et befriende og forvandlende budskab.
Billet koster i forsalg 100 kr. (børn under 12 år 50 kr.) og kan købes på www.billetlugen.dk. Der er tæt på udsolgt, men evt. resterende billetter sælges ved indgangen. Købnerkirken, Shetlandsgade 6, 2300 København S.