Skybrud konference i Kristuskirken

24/05/2017

9.-10. juni afholder Kristuskirken/regen i samarbejde med Byens Valgmenighed en super konference på Nørrebro. De har invitereret Chris Gore fra Bethel Church Redding, som er leder af Bethel Healing Rooms. Du kan læse mere om ham på hjemmesiden www.Skybrud.nu. På lovsang kommer Arvid Asmussen, så det bliver en rigtig god konference med nye input og masser af Guds nærvær.
De har valgt at kalde konferencen for Skybrud, da skybrud defineres som en meget voldsom regnbyge, der forårsager oversvømmelse. På samme måde ønsker de med Skybrud at skabe et sted for dig, hvor du bliver oversvømmet af Guds nærvær. Hvor du bliver overrasket af Gud. Mødt af Gud. Genoprettet af Gud og helbredt af Gud. Så dit liv kan få endnu mere formål, mening og passion, og du bliver udrustet til at formidle Guds kærlighed og kraft til mennesker omkring dig.
Det koster kun 150 kr. (mad IKKE inkluderet). Tjek www.skybrud.nu og køb din billet i dag.