Landskonference 2020

30/09/2020

Dagsorden og bilag til behandling på Landskonferencen 7. november i Fredericia er nu udsendt til menighederne. Dokumenterne kan findes i forsendelsen på BaptistKirkens hjemmeside.
Efter de nugældende regler kan Landskonferencen afholdes, idet grænsen for antal deltagere i konferencer/generalforsamlinger, hvor man i det væsentligste sidder ned, er på 500 deltagere, når retningslinjerne i øvrigt overholdes.
Vi følger naturligvis situationen tæt og vil handle på eventuelle ændrede retningslinjer.
Tilmelding sendes, som tidligere nævnt meget gerne samlet for hver menighed, til info@baptistkirken.dk med oplysning om navn, menighed/organisation og evt. stemmeret. Deltagelse koster 155 kr., som skal indbetales på konto 3201 3201182417 eller MobilePay 90519. Tilmeldingsfrist 28. oktober.