Månedens indsamling

07/08/2019

Danske Kirkedage undergår i disse år en forvandling. I Kr. Himmelfartsferien 2019 var der Himmelske Dage på Heden, i Herning, hvor hele kirkefolket, også mange baptister, fik store oplevelser. Om tre år holdes der Himmelske Dage i Roskilde. Baptistkirken har alle dage været engageret i Danske Kirkedage, og derfor vil vi gerne være med til at løfte kirkedagene til en ny dimension – sammen med Folkekirken, den katolske kirke og de andre frikirker. Det koster mange penge – og vi vil opfordre baptistkirkerne til at være med til at bidrage gavmildt. Det er mission i Danmark i et økumenisk, synligt fællesskab. Private kan også bidrag til indsamlingen ved at indbetale en gave på konto 3201 10044279 eller MobilePay 90519 mrk. Kirkedage.