Månedens indsamling

06/05/2020

baptist.dk nr. 2 er lige landet i knap 3.000 postkasser landet over. Temaet er ’civil ulydighed’, og det bliver behandlet både i historisk og nutidigt perspektiv. I bladet er der også et interview med Bent Hylleberg i anledning af offentliggørelsen af det historiske værk ”Dansk baptisme og tysk nazisme”, og et portræt af Christian Bylund, nyuddannet teolog og nyansat præst i Tølløse menighed. Hele bladet, samt tidligere blade og supplerende artikler, kan læses på hjemmesiden www.baptist.dk. Læs fx de ugentlige ’Torsdagstanker’, hvis ikke du ser dem på Facebook, hvor baptist.dk naturligvis også er til stede!
Alt dette er kun muligt, fordi menighederne og læserne støtter driften økonomisk. Læs bladet – papirudgaven i din postkasse eller webudgaven – og giv gerne en gave, så baptist.dk fortsat kan udkomme i samme høje kvalitet.
Send din støtte til konto 3201 10042879 eller MobilePay 50519 mrk. ’baptist.dk’.