Månedens indsamling

07/03/2018

I 12 år er baptist.dk blevet sendt ud til alle, der er i kontakt med en baptistmenighed. Lige nu får knap 3.000 husstande baptist.dk, og bladet har dermed en bred kontaktflade. baptist.dk også et webmagasin – her kan du både læse de nyeste artikler og genfinde artikler, du tidligere har læst. baptist.dk er naturligvis også på Facebook! Mens bladet har sin styrke i det lækre design, som kan ligge fremme derhjemme, har webmagasinet og Facebook mulighed for at være aktuelt og skabe debat.
Årets indsamlingsbudget til blad, webmagasin og Facebookside er 400.000 kr. Vi er allerede godt på vej, da der pr. 28. februar 2018 er indsamlet 170.105 kr., men der er stadig brug for kollekter og gaver! Vi håber, at mange menigheder vil indsamle en kollekt til baptist.dk. Private kan også bidrage ved at sende en gave til konto 3201 10042879 eller Mobile Pay 2299 6483 mrk. baptist.dk, eller ved at støtte online: https://baptistkirken.dk/project/baptist-dk-blad-og-web-magasin/.