Ny kandidat til ledelsen

17/07/2019

Poul Erik Bjerg fra Saltum og Ingstrup menighed i Nordjylland stiller op til ledelsen. Han er 71 år, har for år tilbage siddet i missionskomiteen for sin menighed og mange år i menighedsrådet.
Han er landmand og har været meget engageret i landbrugsorganisationer.
Af visioner for sit eventuelle virke BaptistKirkens ledelse nævner han: ”Jeg vil medvirke til at sikre bladet baptist.dk’s fremtid. Jeg ønsker at styrke uddannelse af forkyndere/lægfolk, så de får baptistisk identitet. Vi skal fortsat være et troværdigt kirkesamfund i kontakten til de offentlige myndigheder. Jeg vil arbejde loyalt for et godt samarbejde i ledelsen og mellem menighederne.”
Det er endnu muligt at opstille kandidater til valget på LK1 på mandag, men da dette er det sidste nyhedsbrev før Landskonferencen, kan kandidater i så fald først blive meddelt på selve landskonferencen.