Korskirken, Herlev

23/02/2022

Korskirken er en stor privilegeret menighed med et stabilt fremmøde, et stort spejderarbejde og to fuldtidsansatte præster. Vi er ved at finde fodfæste igen efter de lange perioder uden mulighed for at møde fuldtalligt og mange nedlukkede aktiviteter. Nu åbner alt op, og vi håber på, at alt og alle vender tilbage til normalt niveau både for spejderne, fællesspisningen, onsdage med indhold, kor og for børne- og ungearbejdet.
Der arbejdes intenst på at få alle generationer til at opleve, at Korskirken er præcis for dem, og at alle føler glæde og ansvar ved at være med i den daglige drift.
Vi har skaffet et menighedstelt og vi satser på, at fællesskabet kan blive styrket ved, at mange vil deltage på sommerstævnet, ligesom vi også glæder os til at en menighedsweekend, som har været aflyst et par gange, kan blive afholdt i september.

Vi siger tak for

• At så mange trofast lægger deres tid og kræfter i Korskirken
  • Spejderførere og børnemedarbejdere der uge efter uge laver spændende program
  • Et godt præsteteam med ansatte og frivillige præster

Vil I bede for

• At vi som menighed må blive bedre til at række ud til andre udenfor menigheden
  • At vi må være et levende og meningsfyldt menighedsfællesskab for alle generationer
  • At dem, der har vænnet sig til ikke at gå i kirke, må komme tilbage.