Nyt fra Korskirken

21/04/2021

Korskirkens menighed har ansat Bodil Højbak Møller på fuld tid som præst fra sommeren 2021.
Menighedsrådets formand, Ann-Britt Klarholt fortæller: ”Som menighed definerer Korskirken sig som en alle-generationers menighed, og vi har ønsket at øge fokus på aldersgruppen 20-50, hvilket vil blive Bodils særlige arbejdsområde. Vi har store forventninger til vores samarbejde med Bodil, som allerede har været hos os i et par år på deltid, mens hun har studeret ved Københavns Universitet. Vi føler os privilegerede ved fra sommer at have både Ole Lundegaard og Bodil ansat på fuld tid, samt Ole Jørgensen og Bjarne Willer som ulønnede hjælpepræster.”
For at markere fuldtidsansættelsen af Bodil, holdes der indsættelsesgudstjeneste søndag den 5. september 2021.