Mayday Myanmar

21/04/2021

BaptistKirken er med til at arrangere en fredsmarch til støtte for demokratiet i Myanmar. Det bliver pinselørdag d. 22. maj om eftermiddagen, formentlig fra Nørrebro til indre København. Det bliver en økumenisk handling, som arrangeres sammen med den katolske hjælpeorganisation Caritas, folkekirkens Danmission og Chin Christian Association Denmark.
På Facebook skriver vi: ”Økumenisk, kirkeligt fredsevent d. 22. maj kl. 14.00-17.00 i indre København. Kom og vis jeres støtte, bøn og hjerteslag til folket i Myanmar. Vi ser frem til at se jer og gå sammen med jer.”
Sæt kryds i kalenderen. Der kommer snart mere nyt, fortæller Lone Møller-Hansen og Moses Lal Bawi Peng, som er med til at planlægge arrangementet.