Også sommerstævne i 2023

14/09/2022

De fire parter bag sommerstævnet – Evangelisk Frikirke Danmark, BaptistKirken, Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund og Evangelisk Frikirkes unge – var samlet i Aalborg den 4. september til evalueringsmøde omkring sommerstævnet.
BaptistKirkens formand Per Beck fortæller: ”Konklusionen var, at vi havde haft et godt stævne, hvad mange har givet udtryk for, og at selv om vi ikke var så mange som tidligere, lykkedes det stævnechefen og andre medarbejdere at sikre en god gennemførelse også på det økonomiske område. Sommerstævnet slutter med et mindre underskud (forventet ca. 50.000 kr.), der deles mellem parterne.
Der var enighed om, at vi også samles til sommerstævne i 2023, sådan som vi også har aftalt med Efterskolen Lindenborg.”