Online bedemøder i Evangelisk Alliance

06/01/2021

I den kommende uge skulle der have været bedemøder i mange kirker landet over i Evangelisk Alliances bedeuge. Det er selvsagt aflyst pga. Corona, men der skal bedes fælleskirkeligt alligevel.
Evangelisk Alliance Danmark har derfor tænkt nyt på flere planer:
Mandag, tirsdag, torsdag og søndag kan man deltage i online bedemøder på Zoom. Der vil være link på www.evangeliskalliance.dk, når tiden nærmer sig, og der er oprettet en Facebook-begivenhed på Evangelisk Alliance – Danmark.
Der er udkommet et bedehæfte, som ligger i de fleste kirker, men som også kan hentes på nettet – se link nederst. Der er også udkommet en bønnebog, som kan bruges i hjemmene og små bedegrupper (husk nu max fem personer).
Endelig er der lavet en ny sang, som skulle bruges – den kan man finde både noder til og synge sammen med Arvid, der bl.a. har lavet sangen ”Vi løfter vores hjerter til dig”. Her er links til tekst/noder og sangen på YouTube.
Læs selv her vigtig information fra Evangelisk Alliance om bedeugen.