Ozolini-koncerter i Ingstrup 2. juli og Karmelkirken 3. juli

26/06/2024

Traditionen tro besøger familien Ozolini igen i år Nordjylland. Familien Ozolini kommer fra Letland og er et rigtig musikalsk familieforetagende. Både børn og voksne spiller, og størstedelen af familien er professionelle musikere. Faderen Egils Ozolini er baptistpræst og kunstmaler, mens moderen Marta spiller klaver og orgel, hendes søster spiller fløjte, sønnen Peteris spiller violoncel, medens Parsla, som er et af børnene spiller violin. Familien spiller et repertoire, der spænder fra lettisk folkemusik over populærmusik til klassiske værker.
De giver koncert i Ingstrup Baptistkirke tirsdag 2. juli 2024 kl. 19.00. ”Vi glæder os til en stor oplevelse med dejlig musik og håber, at rigtig mange vil dele den med os. Der er fri entré, men vi vil indsamle en gave til familien”, fortæller Hanne Kiel.
”I Karmelkirken har vi den glæde at kunne invitere til koncert med familien onsdag 3. juli kl. 19.00”, fortæller Louise Varberg og fortsætter: ”Der venter en dejlig musikalsk oplevelse, ligesom der også bliver lejlighed til at hilse på familien efter koncerten. Alle er velkomne.”