Politikere fik et positivt indtryk af frikirker i Roskilde

28/02/2019

En gruppe politikere fra Folketinget havde en god oplevelse ved at besøge Roskilde Baptistkirke for nyligt. De var inviteret af FrikirkeNet og ud over politikerne deltog også Roskildes biskop Peter Fischer Møller og borgmester Joy Mogensen.
”Frikirkerne kan give en berigelse til mennesker i deres hverdag,” siger Louise Schack Elholm i denne video efter besøget.
Borgmesteren roser det gode samarbejde med frikirkerne i Roskilde, ”Når vi har forståelse for hinandens roller, kan vi sammen gøre samfundet bedre,” siger hun.
FrikirkeNet har inviteret alle Folketingets politikere til at besøge en frikirke flere steder i landet, og rigtig mange har sagt ja tak og fået et indtryk af, hvilken rolle frikirkerne spiller i det danske samfund.