Himmelske Dage - Kirkens Folkemøde

06/03/2019

Læs her det utroligt spændende program for Himmelske Dage i Herning i Kr. Himmelfartsferien. Det kan kaldes kirkens folkemøde (som vi kender det fra Bornholm).  Er du til gospel, kan du komme med i Danmarks største gospelkor. Er du til pilgrimsvandring, kan du gå den lange, 23 km, korte, 13 km, eller by-vandringer, fra onsdag til lørdag. Der vil være et utal af gudstjenester – skraldegudstjeneste f.eks., teater, dans, sang, aktiviteter for børn, debatter om tidens hotte emner, bibelrefleksion hver morgen, koncert m. bl.a. Die Herren og Det Himmelske Show lørdag aften i Boxen.
BaptistKirken og Missionsforbundet har et fælles telt på Mulighedernes Marked. Vil du være med i teltet, kontakt Vibeke Dalsgaard på sortebaervej5@gmail.com.
Køb billet til Himmelske Dage her.