Reception ved Gitte Ellebys 25-års jubilæum

22/02/2023

Gitte Elleby kan den 1. april 2023 fejre 25-års jubilæum som ansat i Baptistkirken i Danmark som sekretær på sekretariatet i Lærdalsgade i København.
I den anledning indbydes til reception fredag den 31. marts kl. 14.30-17.00 i caféen i Købnerkirken, Skotlands Plads, 2300 København S.
Generalsekretær Torben Andersen fortæller: ”Gitte er vores faste holdepunkt og trofaste medarbejder gennem 25 år med stort indblik i de mange arbejdssammenhænge, både med overblik for opgaven og øje for detaljen. Hun har gennem årene set mange forandringer på kontoret og i kirkesamfundet. Gitte har med smil været til hjælp for fem formænd og fire generalsekretærer. Vi håber, mange vil være med til at fejre Gitte sammen med familie og venner samt nuværende ansatte og ledelse. Derfor indbydes til denne åbne reception, hvor der vil være anledning til at sige tillykke og eventuelt bringe en hilsen – ja, måske et sjovt minde fra samarbejdet med Gitte på kontoret, i redaktioner, udvalg, telefonsnak, ved møder osv. Velkommen – og giv gerne et praj til Ulla Holm på ulla@baptistkirken.dk, hvis du kommer.”