Release-party

21/11/2018

Trioen ’At lytte’, som har deres udspring i Baptistkirken Nørresundby-Vodskov, udgiver deres første album og inviterer til koncert og release-party i Musikkens Hus i Aalborg.
På albummet synger Lene Brohus sange med tekster af Bjarne Nielsen sat i musik af Mads Lindholm. Sangene handler om hverdagslivet, kærligheden, troen, tvivlen, årets og livets gang.
’At lytte’ har eksisteret siden 2009 og har givet koncerter i en lang række baptistkirker. Trioen udgav i 2016 en digtsamling med Bjarne Nielsens tekster.
Release-partyet finder sted tirsdag 27. november kl. 19.30 i restauranten i Musikkens Hus i Aalborg. Efter koncerten er trioen vært ved en let servering.
Billetter koster kr. 100,- og kan købes på www.atlytte.dk.