”Se, her er mere”

15/03/2017

I marts måned udstiller Peter Ulvsgaard sine fotografier, tegninger og malerier i Vaarst Baptistkirke. Igennem flere år har Peter Ulvsgaard taget malerikurser på Århus Kunstakademi. Søndag 19. marts kl. 10.00 medvirker han ved gudstjenesten i baptistkirken med temaet ”Se, her er mere”. Det bliver med klassisk salmesang, skabelses- og fastetekster fra Bibelen samt fortolkninger af Peter Ulvsgaards fotografier fra Mellemøsten, Amerika, og Europa. Peter Ulvsgaard er cand.theol., tidligere sognepræst i Hadsten i 23 år, lige nu teologisk konsulent og leder af Folkekirkens Undervisning- og Skoletjeneste i Randers og Favrskov kommuner.