Skal du med på BASIS?

15/05/2024

Efter sommerferien begynder vi et nyt hold af den 2-årige teologiske grunduddannelse BASIS. Undervisningen er for dig, der gerne vil fordybe dig mere i Bibelen, teologi, gudstjeneste og forkyndelse. Måske er du allerede i en tjeneste i din menighed som prædikant, mødeleder, børne- og ungdomsmedarbejder eller lignende, eller måske kunne du godt tænke dig at komme i gang med det. Vi mødes seks lørdage fra september til maj 2025 og igen i sæsonen 25/26. Undervisningen kommer til at foregå i Korskirken, Herlev Hovedgade 42 i Herlev.
Det er baptistpræst Lasse Åbom fra Immanuelskirken i Aarhus, der leder uddannelsen og står for undervisningen. Har du nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte ham på lasse@immanuelskirke.dk eller 2290 5628. Du kan også tilmelde dig ved at klikke på dette link.