Skal du med på BASIS?

31/08/2022

Du kan lige nå at tilmelde dig den teologiske grunduddannelse BASIS. Vi begynder lørdag d. 24. september i Aarhus og mødes i alt seks gange frem til sommerferien næste år.
BASIS er et samarbejde mellem Baptistkirken i Danmark og Immanuelskirken i Aarhus som en mulighed for at lære mere om teologi, Bibelen, gudstjeneste og forkyndelse.
Uddannelsen er særligt målrettet menigheder, der ikke har en fast præst ansat, men alle der har lyst til at fordybe sig i teologiens forunderlige verden er velkomne.
Alt undervisning og læsning er på dansk og der kræves ingen særlige forkundskaber for at være med.
Kontakt præst Lasse Åbom på mail: lasseabom@gmail.com hvis du vil høre mere eller melde dig til. Du kan også se en video fra 2021, hvor Lasse og deltagere fortæller om BASIS.