WildCard til sommerstævnet

24/05/2017

Torsten Wendel-Hansen, formand for BaptistKirkens Integrationsudvalg skriver:
”Nu er der godt nyt vedr. WildCard til sommerstævnet 2017 på Lindenborg. Den finansiering vi normalt modtager via KIT (fra Feriefonden) blev ikke bevilget i år. Derfor har vi arbejdet på en anden finansieringsmodel, som med velvilje fra BaptistKirkens ledelse er kommet på plads, så vi kan bevilge WildCard i samme omfang som tidligere år.
Har I i jeres menigheder nogen, der har brug for økonomisk hjælp til at komme på stævnet, kan I rekvirere ansøgningsskema på mail t.w-h@live.dk eller mobil 2281 2113, så vil vi se i hvilket omfang, vi kan imødekomme ønskerne.
Vi vil samtidig gerne opfordre til, at I ved jeres tilmeldinger tilgodeser WildCard-ordningen med et frivilligt beløb. En anden mulighed er at lægge et beløb i kollektkurvene på sommerstævnet. – Alle disse midler går ubeskåret til formålet. På forhånd tak.”