Sommerfest 2021 - Et anderledes Sommerstævne!

10/03/2021

Den 24.-29. juli bliver der alligevel stævne på Lindenborg, arrangeret af baptistkirker og missionsforbundskirker på Sjælland med max. 500 deltagere. Det bliver en uge med godt fællesskab, solskin, kaffe i forteltet, badeture i Roskilde Fjord, god lovsang, inspirerende undervisning, nye og gamle venskaber, gode samtaler – og Guds nærvær.
Temaet for ugen er Festen. Festen er et billede på det, Jesus taler om, når han taler om Guds rige. ”Vi længes alle i denne tid efter fest, farver og fællesskab. Det kan lade sig gøre på et stævne i mindre skala, end vi er vant til.”
I første omgang bliver det for personer, der bor på Sjælland og Bornholm. Efter 18. april bliver der lukket op for andre.
Arrangørerne skriver: Vi satser på et godt program fremfor meget program:
Undervisning om formiddagen og møder om aftenen.
Forskellige tilbud for unge og voksne om eftermiddagen.
Tilbud for børn i forskellige aldre, for teenagere og et særligt miljø for unge voksne (18+)
Det er vigtigt at tilmelde sig så hurtigt som muligt. Det er afgørende for gennemførelsen, at der er 300 deltagere. De lover, at man naturligvis får alle penge tilbage i tilfælde af aflysning.
Tilmelding: https://www.baptistkirke.dk/sommer2021/