"Tak for hjælpen"

23/08/2017

Det sociale udvalg i Baptistkirken i Odense skriver:
“Som skrevet i et nyhedsbrev inden sommerstævnet arrangerede vi 12. august en tur til Legoland for mindrebemidlede familiers børn i Odense. Det blev en lidt fugtig omgang, idet det regnede det meste af dagen i Legoland. Der var dog ingen sure miner, og børnene fik en dejlig dag, som sluttede med at alle fik varm mad i vores kirke, inden de glade og trætte tog hjem. Der var ialt ca. 40 børn og 20 voksne med på turen, som foregik i bus og privatbiler.
En stor tak til jer som afleverede fribilletter og økonomiske tilskud til os på sommerstævnet. Der var nok til at alle børn kom gratis ind.”