Temadag om menigheder og præster

20/09/2017

Lørdag 30. september er der mulighed for at sætte gang i samtalen mellem studerende, menigheder og kirkesamfund, så vi lærer hinanden at kende og indstiller os på hinandens forventninger og behov.
Programmet indeholder bl.a. oplæggene ‘Gud kalder – men hvad kalder Gud til?’ og ‘Vi tjener – men hvordan tjener vi?’ samt samtale om kald og tjeneste – i mødet med virkeligheden.
Dagen er blevet omtalt flere gange både før og efter sommerferien, og nu nærmer den sig. Læs mere om dagen her. Der er tilmeldingsfrist på søndag 24. september, og tilmeldingen tilgås her. Husk, at der er kaffe fra kl. 9.30 på dagen.