Uddannelsesstøtte

28/11/2018

BaptistKirkens ledelse har gennem en periode været meget opmærksomme på, at der både for vores nuværende præster og for de kommende er brug for økonomisk støtte til uddannelse.
Vi er de senere år gennem gaver blevet velsignet med en del midler, som kan bruges til dette formål. Hvis både nuværende præster og studerende overvejer uddannelse, som kan berige jeres tjeneste i egen menighed eller vores kirkesamfund som helhed, så håber ledelsen, at I vil sende en ansøgning om støtte. Vi kan selvfølgelig ikke love, at alt vil blive støttet, men vi vil se på alle ansøgninger med stor positivitet.