30-års jubilæum

12/10/2022

Det var en uforglemmelig, festlig og farverig dag i Oure Baptistkirke d. 25. september, da Bethany International Church fejrede 30-års jubilæum i fællesskab med Oure Baptistkirke.
Selvom festen blev planlagt indenfor meget kort tid, er vi ikke i tvivl om, at denne dag længe før var planlagt af Gud, for hvem havde troet, at Ib Bermann Schmidt, 30 år senere ville deltage i jubilæumsgudstjenesten.
Pastor Bala, som i dag er menighedens præst og stifter af Bethany International Church, blev d. 25. august 1991 døbt af Ib Bermann Schmidt, som dengang var præst i Svendborg Baptistkirke. I 1991 fejrede Balas familie dåben, og nu, 30 år senere, fejrede hele menigheden jubilæet med endnu en dåb, hvor et nyt medlem blev optaget i menigheden.
Dagen blev fejret i rigtig godt selskab med Oure baptistmenighed, som var med til at gøre dagen mere festlig, ubeskrivelig og uforglemmelig.