90 deltager i lederkonferencen

26/01/2022

Under overskriften ”Fremtidens kirke rækker ud!” samles 90 baptister i næste uge til Lederkonference i Fredericia. 23 menigheder og flere landsorganisationer er repræsenteret.
Fra fredag til lørdag vil der være oplæg og workshops, som belyser emnet. Søren Østergaard fra Center for Ungdomsstudier, Charlotte Thaarup, Maria Thaarup og Maria Bræstrup Aaskov alle fra Metodistkirken, Gunni Bjørsted fra Evangelisk Frikirke Danmark (tidligere Missionsforbundet) samt Chin Chin fra Chinkirken i Skjern – samt BaptistKirkens ledelse og menighedsplanterteam.
Det kommer bl.a. til at handle om, hvordan de unge udfordrer kirken, og workshops om Fremtidens kirke…
Lederkonferencen afholdes på Trinity Hotel og Konference Center og arrangørerne er generalsekretær Torben Andersen, samt præst og udviklingskonsulent Jan Kornholt og præst Bodil Højbak Møller.