baptist.dk i postkassen

15/07/2020

I denne uge lander baptist.dk i din postkasse – hvis du vel at mærke har bedt din menighed om at sætte dig på forsendelseslisten. Det er gratis at modtage bladet. Tilhører du ikke en baptistmenighed, kan du kontakte BaptistKirkens Sekretariat og bede om at få bladet tilsendt – og så vil det da være dejligt at modtage en gave til bladet som tak.
Det nummer, der er på vej til dig, har temaet ”Hvad skal jeg i verden?” Et af livets helt grundlæggende spørgsmål, som bladet bl.a. forsøger at svare på igennem artikler med Laura Kjærgaard fra X Factor, Anders Ladekarl fra Dansk Røde Kors, Charlotte Rørth, der fortæller om at miste et barn ved selvmord, Hanne Bruus og Birk Christensen fortæller om at være plejeforældre og Johannes Aakjær Steenbuch udlægger skabelsesteologien. Der er meget at glæde sig til – og over. Artiklerne – og hele bladet – kan også læses på baptist.dk.