Bøn for Østhimmerlands Baptistmenighed

26/10/2022

Østhimmerlands Baptistmenighed er en aktiv menighed. Vi har hele to spejderkredse, kvindenetværk, seniortræf, tre bibelstudiegrupper, hornorkester og kor tilknyttet kirken og så har vi selvfølgelig også de kirkelige handlinger. Så vi er en menighed, der vil noget med det, men som man også kan se af det, vi har mere en én af, er vi også en menighed, der bor spredt. Det giver nogle udfordringer, som vi for tiden arbejder på at imødekomme.

Vi takker Gud for:
– menighedens fællesskab og fællesskaber
– fællesskabet med Karmelkirken
– at vi er plantet i god jord, i Guds ord, med gode mennesker i menigheden og omkring den.

Vi beder for:
– at Gud må fastholde vores engagement i menigheden og lede os ad de nye veje, han vil, vi skal gå
– at vores unge må styrkes i deres fællesskab
– at vi må se vores fællesskab blomstre og vokse i Vaarst og hele Østhimmerland.