Bøn i 2022 - Brovst Baptistkirke

19/01/2022

I Brovst er vi en glad menighed. Vi har 82 medlemmer, hvoraf 25 er nydanskere (nepalesere fra Bhutan), der har boet i Brovst i op til 12 år. Den danske del af menigheden har et højt aldersgennemsnit, mens der blandt nydanskerne er mange børnefamilier (omkring 10 børn).
I vores menighedsliv indgår bl.a. gudstjenestefællesskab, Teenagekoret ”Rejoice”, Strikkecafé hver 14. dag, Formiddagscafé hver 14. dag, Seniortræf hver måned, fællesspisning hver måned. En lukningstruet ungdomsforening, hvor der ved 2. behandling om lukning pludselig var stemning for at give den en ny chance.

Takkeemner:

• Tak for menighedsfællesskabet.
  • Tak at vi kan være med til at gøre en forskel i menneskers liv.

Forbønsemner:

• At vore nydanskere begynder at tage ledelsesansvar, også i Ungdomsforeningen.
  • At vi må nå længere ud i byen