TAK for et godt salg

19/01/2022

I julen 2021 lå der godt med grise, høns og huse under de danske juletræer! I december solgte BaptistKirken gavekort på myggenet, høns, grise, lodlodder og huse til den udsatte befolkningsgruppe Batwa i Burundi. Det samlede salg løb op i 48.150 kr., som i den kommende tid vil blive omsat til naturalier og uddelt til fattige familier. Familierne bliver også undervist i nye landbrugsmetoder, så de får mest muligt ud af deres nye jordlodder og husdyr. Projektet kan følges på Facebook. Fik du ikke givet et gavekort i julen? Fortvivl ej – gavekortene er ikke kun til julegaver, men kan købes hele året. Læs mere på baptistkirken.dk/gaver.