Charlotte Willer indsættes som præst

02/10/2019

”20. oktober vil vi under gudstjenesten indsætte Charlotte Willer som præst i regen/kristuskirken.
Gennem længere tid har Charlotte oplevet et kald til at blive brugt som præst, og menighedsrådet har derfor været i dialog med Charlotte omkring, hvordan det kan se ud i vores menighed. Charlotte går som en del af sin ansættelse og tjeneste allerede i det pastorale, og det er på mange måder naturligt, at hun derfor også indsættes som præst i menigheden.
Charlotte er begyndt på ALT, Akademi for Ledarskap och Teologi på nogle kurser for at få noget mere teologisk ballast i den nye tjeneste. Hendes ansættelse fortsætter uændret i forhold til tid og arbejdsopgaver, men Charlotte vil desuden indgå i de øvrige præsteopgaver sammen med ledende præst Henrik Nissen.
Alle er inviteret til at komme og være med til indsættelsen 20. oktober, som efter gudstjenesten vil blive markeret med kage og bobler. Det bliver en god dag – du er velkommen til at komme og være med!
Mvh Menighedsrådet i regen/Kristuskirken”