Johnny Cash i Købnerkirken

02/10/2019

Søndag 6. oktober kl. 15.00 kan du i Købnerkirken opleve multishowet I WALK THE LINE. Et halvanden times program med 13-14 af de bedste og mest indholdsrige Johnny Cash sange.
Fire musikere og sangere fra Købnerkirkens Fællesskab optræder sammen med Jan Kornholt, der mellem sangene i billeder og ord fortæller om Johnny Cash. Det er et show, en koncert, en gudstjeneste, der handler om et usædvanligt menneske og den tro, som hjalp ham: Johnny Cash (1932-2003) blev en af de mest populære sangere i det 20. århundrede. Kendt som ’the man in black’ med den dybe stemme, de enkle sange med vedkommende tekster. Hans kristne tro havde betydning for ham gennem hele livet og især i kriseperioder med skilsmisse, alkohol og stofmisbrug. De personlige kampe og hans tro er de centrale emner i Johnny Cash’ sange.
Der er gratis adgang. Kom tidligt og få en god plads. Dørene åbnes kl. 14.30. Dette program er en opdateret udgave af det show, som mange oplevede i 2013-2016. Nu med nye sange og nye fortællinger. Senere på året besøger Johnny Cash også baptistkirkerne i Holbæk, Brovst, Hjørring og Sindal.