Forbøn for Give Baptistmenighed

01/02/2023

Efter at menigheden har været i lånte lokaler i 14 måneder, kom vi endelig hjem i eget hus fra januar 2022; ude godt, hjemme bedst. 2022 har været et travlt år, hvor menigheden for første gang i flere årtier kunne begynde at afholde familie- og børnemøder én søndag om måneden.
Vi takker Gud for dem, han lægger til menigheden. Vi er velsignet med flere gode prædikanter og musikere iblandt os, som beriger menighedens gudstjenesteliv.
Give by er i vækst, og man regner med, at den vokser fra 4.500 til 6.500 indenfor de næste par år. Vi beder om, at vi må være Høstens Herre lydig og går ud med evangeliet til alle tilflytterne.
Bed for Pastor Jans helbred, da han fortsat er sygemeldt efter alvorlige Covid-19 senfølgeskader siden september 2021. Bed for de mange, der ser møderne online hver uge.