Møde med CCADK - Chin Christian Association in Denmark

01/02/2023

I lørdags holdt formand Per Beck, næstformand Vibeke Dalsgaard, generalsekretæren samt formanden for BaptistKirkens integrationsudvalg Torsten Wedel-Hansen møde i Skjern med CCADK, som er en sammenslutning af menigheder, som kommer fra Myanmar. Der var desværre forfald pga. sygdom, men vi fik alligevel et positivt møde om, hvordan vi i fællesskab kan samarbejde og derigennem berige hinanden. Vi aftalte også at mødes jævnligt og finde løsninger på de udfordringer, som er i samarbejdet. BaptistKirken vil gerne takke ledelsesmedlem Chin Chin (Biak Chin Par Lian) for det store arbejde, hun gør for at binde de forskellige kulturer sammen.