Forbøn for Regen/Kristuskirken

22/03/2023

Regen/Kristuskirken er i øjeblikket et mindre fællesskab, men med stor plads til at folk kan joine og blive en del af fællesskabet uanset alder, historie eller trosvandring. Vores vision er: Opdag Gud, Elsk København og Gå Sammen. Det er vi i gang med at finde ud af, hvordan konkret skal se ud i den sæson, vi er i nu som kirke i København i 2023.

Tak for:
– nogle fantastiske, passionerede og skønne mennesker i vores fællesskab
– vores faste grupper og aktiviteter, som en stor del af menigheden er en del af
– en stor lyst til at være et fællesskab, der er en velsignelse for andre

Bed om:
– at vi må blive ledt til, hvordan vi kan være en større velsignelse for vores lokalområde og folk omkring os
– at vi må finde en god balance mellem at sætte nye skibe i søen og samtidig være realistiske om vores kræfter og ressourcer
– at mennesker har lyst til at opdage Gud og gå på trosvandring sammen med os.